ניהול נוכחות בפייסבוק כיום הוא דבר הכרחי ונחוץ עבור כל מי שרוצה לתת שירות טוב ללקוחותיו ולהגיע ללקוחות חדשים. באופן סטטיסטי גולש פונה לחברה בכדי לרכוש שירות או מוצר או על מנת לתאם פגישה או אפילו כדי להתעניין רק אחרי שנחשף למותג מספר פעמים, כיום זה עומד על 5-7 פעמים (המספר הזה משתנה ואינו מדוייק עבור כל תחום אבל נכון ככלל אצבע).
פייסבוק הינו מקום בו כל אחד יכול לחשוף את שירותיו, את מוצריו ולקיים קשר עם לקוחות קיימים ופוטנציאליים, פייסבוק הוא מקום חברתי שבתחומי פעילות מסויימים הינו הכרח.
ניהול עמוד פייסבוק הינו שירות המורכב ממספר תחומים וחזיתות עבודה
- ניהול טכני של הדף והנתונים.
- מעקב סטטיסטי, הסקת מסקנות ותרגום הנתונים לפעולה.
- כתיבה נכונה.
- שימוש במדיות שונות (טקסט, תמונות, וידאו ודכ').
- זמן תגובה ללקוחות.
- אופן פעולה נכון, ניהול אירועים /משברים בתשתית.
- הגדלת חשיפת המותג ללקוחות וקהלים חדשים.
ניהול נכון של עמוד פייסבוק יכול להיות מנוע צמיחה אדיר לארגון בעוד שניהול לא נכון יצרוך משאבים ולא יתן פרי במקרה הטוב, במקרה הרע גם עלול להזיק. חובה לדעת מה עושים בסביבה זו ולהיות מעודכנים בכל שינוי ועדכון.
תוצאות רצויות והשגת מטרות ע"י ניהול נכון של עמוד הפייסבוק העסקי
- יותר לידים מלקוחות פוטנציאליים.
- יותר מודעות למותג ולמהות השירות הניתן.
- הידוק הקשר עם הלקוחות הקיימים.
- מתן שירות ואפשרויות התקשרות נוספת מול בית העסק.
- הגדלת הכניסות לאתר החברה.
- יישור קו טכנולוגי רצוי.
- תשתית פרסומית משוכללת.
- למידת הרגלי הלקוחות והלקוחות הפוטנציאליים.